Logo
Potřebujete poradit?
+420 776 357 354 (Po-Pá, 9-15 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
  1. Úvod
  2. O nákupu
  3. Reklamace
Vrácení a reklamace

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Výrobek zakoupený přes náš internetový obchod neodpovídá vašim představám? Pak máte možnost ho vrátit bez udání důvodů během zákonné 14denní lhůty od data jeho převzetí.

Vrácení na provozovně
  • Vracený výrobek můžete přinést na adresu: Vinohradní 547, 691 67 Šakvice.
  • Spolu s výrobkem přineste také prodejní doklad.
  • Na pobočce výrobek zkontrolujeme, sepíšeme Odstoupení od kupní smlouvy ve 14 dnech a zajistíme vrácení peněz.
Vrácení poštou
  • Vyplňte a vytiskneěte si Odstoupení spotřebitele od kuplní smlouvy. Údaje potřebné k vyplnění najdete na faktuře. 
  • Uvěďte zboží do původního stavu. V takovém případě vám vrátíme plnou cenu zboží
  • Zboží pečlivě zabalte, ideálně do původního obalu. Nezapomeňte přibalit podepsané odstoupení od kupní smlouvy.
  • Zboží pošlete na adresu:

Radim Dirgas, Vinohradní 547, 691 67 Šakvice

ZÁMĚNA ZBOŽÍ

Přišlo vám jiné zboží než to, které jste si objednali? Za tuto nepříjemnost se vám velmi omlouváme. Nesprávný výrobek můžete vrátit, peníze vám samozřejmě vrátíme.

Vrácení na provozovně
  • Vracený výrobek můžete přinést na adresu: Vinohradní 547, 691 67 Šakvice.
  • Spolu s výrobkem přineste také prodejní doklad.
  • Na pobočce výrobek zkontrolujeme, sepíšeme Odstoupení od kupní smlouvy ve 14 dnech a zajistíme vrácení peněz.
Vrácení poštou
  • Vyplňte a vytiskněte si Odstoupení spotřebitele od kuplní smlouvy. Údaje potřebné k vyplnění najdete na faktuře. 
  • Uvěďte zboží do původního stavu. V takovém případě vám vrátíme plnou cenu zboží.
  • Zboží pečlivě zabalte, ideálně do původního obalu. Nezapomeňte přibalit podepsané odstoupení od kupní smlouvy.
  • Zboží pošlete na adresu:

Radim Dirgas, Vinohradní 547, 691 67 Šakvice

NEKOMPLETNÍ ZÁSILKA

Mrzí nás, že vám zásilka přišla nekompletní. Prosíme, informujte nás co nejdříve o výrobku, který vám nebyl dodán. Celou situaci prověříme a navrhneme vám řešení.

tel.: +420 776 357 354

e-mail: rdboarding@rdboarding.cz

POŠKOZENÍ PŘI DORUČENÍ

Rozbalili jste nové zboží a zjistili se, že je poškozené, ačkoliv byl obal neporušený? Informujte co nejdříve buď přepravce nebo nás. Ideálně do 48 hodin, abychom vám mohli co nejrychleji pomoci

tel.: +420 776 357 354

e-mail: rdboarding@rdboarding.cz

REKLAMACE ZBOŽÍ

Snažíme se pro vás nakupovat kvalitní výrobky od ověřených dodavatelů. Pokud se přesto stane, že výrobek přestane fungovat, zajistíme vám rychlou opravu, výměnu výrobku nebo vám vrátíme peníze.

Reklamace na provozovně
  • Přineste prosím výrobek k nám na adresu: Vinohradní 547, 691 67 Šakvice spolu s dokladem o koupi výrobku. 
  • U nás spolu s vámi sepíšeme reklamaci.
  • Průběh vyřizování své reklamace vám rádi sdělíme telefonicky. O způsobu vyřízení reklamace vás budeme informovat e-mailem. 
Reklamace poštou
  • Stačí vyplnit Reklamační list. Do pole Popis závady, prosím, co nejpřesneji popište, o jakou závadu se jedná. 
  • Výrobek pečlivě zabalte. Přibalte Reklamační list a doklad o koupi výrobku
  • Výrobek pošlete na adresu: 

Radim Dirgas, Vinohradní 547, 691 67 Šakvice

  • Průběh vyřizování své reklamace vám rádi sdělíme telefonicky. O způsobu vyřízení reklamace vás budeme informovat e-mailem. 

 

Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz